Wymiana, reklamacja i zwroty

ZWROTY

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.):

 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej
odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w
terminie czternastu dni od zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy
wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument
jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi
w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach
zwykłego zarządu.

 

Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginał lub kopię paragonu, oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z numerem rachunku bankowego, na który Sklep przeleje zwrot pieniędzy.

 

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY:

 

 

Miejscowość, data

 

Imię i nazwisko konsumenta

 

Adres zamieszkania

 

 

Nazwa i adres przedsiębiorcy

 


 

Oświadczenie

 

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 

 

 

 

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 ze zm.)[1]

 

odstępuję od umowy ..................................................................... nr. ................ …………..

 

zawartej dnia......................................................w..................................................................

 

 

 

Proszę o zwrot kwoty....................zł (słownie: ........................................................................)

 

przekazem pocztowym na adres..............................................................................................

 

lub na konto nr.........................................................................................................................

 

 

 

Zwracam......................................................................................... w stanie niezmienionym

 

 

 

 

 

podpis Konsumenta

 



[1] Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1.

2. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne).

3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

Art. 10. 1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.

 

 

 

 

Jednocześnie prosimy o powiadomienie Sklepu o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem e-mail: sklep@jasieczkowo.com lub telefonicznie: 604939427

 

Zwracany towar powinien być wysłany przesyłką poleconą na adres korespondencyjny:

 (UWAGA INNY!!)

Jasieczkowo

ul. Wierzbowa 3

49-300 Brzeg

 

W terminie 7 dni od otrzymania oświadczenia o zwrocie Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.

 

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 

 

REKLAMACJE

 

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady jest uprawniony do skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych.

 

Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są fabrycznie nowe oraz objęte roczną gwarancją producenta. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.).

 

Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@jasieczkowo.com

 

WZÓR PISMA REKLAMACYJNEGO:
 

Miejscowość, data

Do

(pełna nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)

 

Oznaczenie imienia, nazwiska i adresu konsumenta

 

Reklamacja

 

Niniejszym, zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …

towar jest niezgodny z umową. Niezgodność polega na …

Niezgodność została stwierdzona w dniu …

Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży

konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę towaru na nowy.

 

W załączeniu składam kopię paragonu.

 

 

W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary.

 

Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

 

Reklamowany towar powinien być wysłany przesyłką poleconą na adres korespondencyjny:

 (UWAGA INNY!!!)

Jasieczkowo

ul. Sucharskiego 16/1

49-300 Brzeg

 

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 

WYMIANA

 
Zdajemy sobie sprawę, że zakupy przez internet niosą ze sobą ryzyko nie trafienia w rozmiar dziecka.
 
W związku z tym możliwa jest wymiana towaru na inny rozmiar wyłącznie po wcześniej informacji mailowej lub telefonicznej.
 
Koszt przesyłki w obie strony ponosi Kupujący.
 

Wymieniany towar powinien być wysłany przesyłką poleconą na adres korespondencyjny:

(UWAGA INNY!!!)

Katarzyna Kleszczewska

Złobizna, ul. Liliowa 3

49-300 Brzeg

 

 
Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
 
 
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt mailowy
sklep@jasieczkowo.com
 
lub telefoniczny
 

604 93 94 27

Większość problemów rozwiązujemy pozytywnie na korzyść klienta, bo zakładamy, że zakupy mają być przede wszystkim PRZYJEMNE :)

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Producenci
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty) już od 250,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl