Promocje
CHICK PEA przejściowy lekki KOMBINEZON misiu 56 62
CHICK PEA przejściowy lekki KOMBINEZON misiu 56 62
48,00 zł 25,00 zł
szt.
CHICK PEA przejściowy lekki KOMBINEZON misiu 68 74
CHICK PEA przejściowy lekki KOMBINEZON misiu 68 74
48,00 zł 25,00 zł
szt.
CHICK PEA przejściowy lekki KOMBINEZON misiu 62 68
CHICK PEA przejściowy lekki KOMBINEZON misiu 62 68
48,00 zł 25,00 zł
szt.
YO czapka jesień wiosna ŻAKARDOWA wzorki 46_50
YO czapka jesień wiosna ŻAKARDOWA wzorki 46_50
9,99 zł 7,99 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Wymiana, reklamacja i zwroty

ZWROTY

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.):

 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej
odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w
terminie czternastu dni od zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy
wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument
jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi
w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach
zwykłego zarządu.

 

Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginał lub kopię paragonu, oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z numerem rachunku bankowego, na który Sklep przeleje zwrot pieniędzy.

 

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY:

 

 

Miejscowość, data

 

Imię i nazwisko konsumenta

 

Adres zamieszkania

 

 

Nazwa i adres przedsiębiorcy

 


 

Oświadczenie

 

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 

 

 

 

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 ze zm.)[1]

 

odstępuję od umowy ..................................................................... nr. ................ …………..

 

zawartej dnia......................................................w..................................................................

 

 

 

Proszę o zwrot kwoty....................zł (słownie: ........................................................................)

 

przekazem pocztowym na adres..............................................................................................

 

lub na konto nr.........................................................................................................................

 

 

 

Zwracam......................................................................................... w stanie niezmienionym

 

 

 

 

 

podpis Konsumenta

 



[1] Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1.

2. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne).

3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

Art. 10. 1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.

 

 

 

 

Jednocześnie prosimy o powiadomienie Sklepu o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem e-mail: sklep@jasieczkowo.com lub telefonicznie: 604939427

 

Zwracany towar powinien być wysłany przesyłką poleconą na adres korespondencyjny:

 (UWAGA INNY!!)

Jasieczkowo

ul. Wierzbowa 3

49-300 Brzeg

 

W terminie 7 dni od otrzymania oświadczenia o zwrocie Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.

 

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 

 

REKLAMACJE

 

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady jest uprawniony do skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych.

 

Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są fabrycznie nowe oraz objęte roczną gwarancją producenta. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.).

 

Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@jasieczkowo.com

 

WZÓR PISMA REKLAMACYJNEGO:
 

Miejscowość, data

Do

(pełna nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)

 

Oznaczenie imienia, nazwiska i adresu konsumenta

 

Reklamacja

 

Niniejszym, zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …

towar jest niezgodny z umową. Niezgodność polega na …

Niezgodność została stwierdzona w dniu …

Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży

konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę towaru na nowy.

 

W załączeniu składam kopię paragonu.

 

 

W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary.

 

Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

 

Reklamowany towar powinien być wysłany przesyłką poleconą na adres korespondencyjny:

 (UWAGA INNY!!!)

Jasieczkowo

ul. Sucharskiego 16/1

49-300 Brzeg

 

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 

WYMIANA

 
Zdajemy sobie sprawę, że zakupy przez internet niosą ze sobą ryzyko nie trafienia w rozmiar dziecka.
 
W związku z tym możliwa jest wymiana towaru na inny rozmiar wyłącznie po wcześniej informacji mailowej lub telefonicznej.
 
Koszt przesyłki w obie strony ponosi Kupujący.
 

Wymieniany towar powinien być wysłany przesyłką poleconą na adres korespondencyjny:

(UWAGA INNY!!!)

Katarzyna Kleszczewska

Złobizna, ul. Liliowa 3

49-300 Brzeg

 

 
Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
 
 
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt mailowy
sklep@jasieczkowo.com
 
lub telefoniczny
 

604 93 94 27

Większość problemów rozwiązujemy pozytywnie na korzyść klienta, bo zakładamy, że zakupy mają być przede wszystkim PRZYJEMNE :)

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Producenci
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty) już od 500,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl